Bulimoci.hu logo
0 Ft
Legyen a partnerünk!
Vásároljon kedvezményesen!

ÁSZF - Általános szerződési feltételek

 Általános Szerződési és Felhasználási feltételek:

Üdvözöljük a Bulimoci Webáruházában!

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEINKET.  És kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti Önmagára nézve. Szerződési dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:


Üzemeltető Adatai:
Név: BULIMOCI  KFT
Cím: 4150 Püspökladány Erdő u. 2/1
Adószám: 14307458-2-09

Közösségi Adószám: HU14307458
Cégjegyzékszám: 09-09-014958
Kiállító hatóság: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Telefonszám: 06302494406 vagy 06209172521
E-mail: jonas@bulimoci.hu

Kapcsolattartó személy: Jonas János; Jonas Jánosné

Megvásárolható termékek szolgáltatások köre:
A megjelenített termékek on-line rendelhetők meg és a GLS csomagküldő szolgálat szállítja ki a megadott Magyarországi címre. A termékkínálat hobbi célra használható motorok, és quadok, erdészeti, kertészeti és mezőgazdasági kisgépek alkatrészeiből, üzemeltetésükhöz szükséges anyagokból áll.

A kínált termékek kategorizálása:

(A folyamatos termék kínálat bővítése miatt a termék kategorizálási változtatást és bővítés jogát fenntartjuk.)

Rendelési információk, regisztrálás:
A Magánszemélyek vásárlása regisztráció nélkül történik.
A regisztrációt csak viszonteladók töltsék ki.
A regisztráció egy adattábla kitöltésével kezdődik, amely segítségével a felhasználó adatai bekerülnek a Webáruház nyilvántartásába. A regisztráció után küldünk a megadott e-mail címre belépő kódot. ( Amennyiben korábban regisztrált akkor erre nincs szükség.)
Vonatkozó Jogszabályok:
Az elektronikus úton kötött szerződésekre az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi. C. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi. CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi. IV. törvény, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.

A szerződés alakja és létrejöttének időpontja, a megrendelések feldolgozása:
Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. A szerződés nyelve Magyar.  A megrendelő űrlap kitöltésével és a Szolgáltató részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak Szolgáltató általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül. A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan ( az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak Szolgáltató általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekinthető a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

A megrendelések teljesítése és feldolgozása munkanapokon 8-15 óráig történik.     A Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a leírások a beszállító, vagy a rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelés visszautasítására részben vagy teljes egészében. A részben történő teljesítés kizárólag a Felhasználóval történő egyeztetést követően kerül sor. A megrendelések feldolgozásként megjelölt időpontokon kívül is van lehetősége a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az a következő munkanapok kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól  számított 1-3 munkanapon belül.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Hatályba lépés:
A szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Bulimoci Kft a szállítás napját a megrendelő számára visszaigazolta, és mindkét fél a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta.

A vásárlástól való elállás joga:
A vevőnek jogában áll a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége  nincs. A lemondást jelezheti e-mailen, telefonon, írásban. A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Felhasználó 1év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:

Elállási jog gyakorlásának menete:
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül elsőbbségi és ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a Cégünk címére. Fontos, hogy a termék  visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik! A portósan és utánvételesen küldött csomagokat Cégünknek nem áll módjában átvenni és visszamegy a feladónak!

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatra, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak (vásárlónak) kell kifizetni, a vállalkozás nem vállalja e költség kifizetését.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása.

Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. ( például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt.)

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Bulimoci Kft a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.
( egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

1.§ (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet fogyasztó és vállalkozás köt egymással termék, illetve szolgáltatás értékesítésére irányuló, a vállalkozás által működtetett távértékesítési rendszer keretében olyan módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz ( távollévők között kötött szerződés.)

   A távértékesítés keretében kötött pénzügyi ágazati szolgáltatási szerződésekről szóló törvény által szabályozott pénzügyi ágazati szolgáltatásokra irányuló szerződésekre;
   Automatából történő értékesítésre;
   Nyilvános telefonállomás igénybevétele útján az elektronikus hírközlési szolgáltatóval kötött szerződésre;
   Az építési szerződésre;
   Ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog  megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;
   Az árverésen kötött szerződésre.

Az élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló termékek rendszeres házhoz szállításra vonatkozó szerződésekre, továbbá
Az olyan szállítást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre,amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja.

2.§ (1) A vállalkozás a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:
     A vállalkozás cégnevéről ( nevéről) és Címéről ( székhelyéről, illetve lakóhelyéről) azonosításra alkalmas módon;
     A szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről;
     A terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról, illetve díjáról,valamint az összes járulékos költségről, így különösen a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről;
     A fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;
      Az elállás jogáról (4. és 5. §);
     A távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;
     A vállalkozás ajánlati kötöttségének idejéről;
    A szerződés legrövidebb időtartalmának olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak terjesztésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.
3.§ (1) A vállalkozás köteles a 2. § (1) bekezdés a)-e) pontjában foglaltakról való tájékoztatást írásban- papíron vagy más, a fogyasztó számára hozzáférhető tartós adathordozón – a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. Ha e kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően nem tett eleget, ezt az írásbeli megerősítést a szerződés teljesítése során kellő időben, de – kivéve, ha a teljesítés harmadik személy részére történik – legkésőbb a teljesítés időpontjában köteles a fogyasztó részére rendelkezésre bocsátani.
4.§ Szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat,továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;
   A vállalkozás azon telephelye ( fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó panaszait érvényesítheti;
    Az esetleges jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat ( alkatrészellátás, javítószolgálat);
    A szerződés megszűnésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartalma az egy évet meghaladja.

4.§ (1) A fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
        A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3.§ szerint írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.
      Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3.§ szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 munkanap elteltéig,legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig.

5.§ A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4.§ szerinti elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
     Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
      Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezetten   kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
      Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
       Hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
      Szerencsejáték- szerződés esetében.
6.§ (1) Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a vállalkozás által nyújtott kölcsön (a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § o) pontja) fedezi, a fogyasztó 4.§ szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.

7.§ (1) Ha a felek a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a vállalkozás a szolgáltatás rendeltetéséből kétségtelenül megállapítható időpontban,ennek hiányában a fogyasztó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a vállalkozáshoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

8.§(1) A vállalkozás nem követelhet  a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.

9.§ (1) A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy a vállalkozás a szerződéskötés céljából automata hívókészüléket, illetve távmásolót ( telefaxot) használjon.

10.§ A vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta, valamint a fogyasztó a 9.§-ban előírt hozzájárulását beszerezte.

11.§ (1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.

11/A.§ A 2. és 3.§ rendelkezéseinek megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvényben meghatározott szabályok szerint jár el.

12.§ (1) Ez a rendelet 1999.március 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.

Jótállási és garanciális információk:
Az egyes tartós fogyasztási vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadóak. A jótállási igény a jótállási jeggyel és a kifizetést igazoló bizonylattal érvényesíthető. A jótállás időtartalma a fogyasztó részére történő átadás, illetve ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjától számított a gyártó által vállalt naptári idő. Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba rendeltetésellenes vagy a kezelési tájékoztatóban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás eredménye, vagy a készüléken kívül álló ok következménye, vagy a készüléket a címlistában feltüntetett szervizek szakemberein kívül már más javította, illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági  igények intézése tekintetében a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Gép vásárlása esetén szakszerviz információk és címlista a termékhez mellékelt magyar nyelvű leírás illetve garancialevél tartalmazza.

Alkatrészekre csak igazoltan szakszervizben történő beszerelés esetén vállalunk garanciát.
A dugattyúgyűrűket a legnagyobb gondossággal csomagoljuk be ezért erre törési garanciát nem vállalunk. (Nem bizonyítható, hogy szállításkor vagy szereléskor törik el.)

A jótállási igény nem érvényesíthető:

a) A pótalkatrész Rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.

b) A pótalkatrész Ipari célú felhasználása során.

c) A pótalkatrész erősebb igénybevételre való felhasználását PL.:bérmunka, kölcsönzés, vagy más nagyobb teljesítményű géphez való felhasználása során.

d)Nem megfelelő üzemanyag (keverék) használatából bekövetkezett valamennyi meghibásodás esetén.

e) A forgó, kopó pótalkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopások esetén pl.:vágólap, kés,csapágy, lánc,láncvezető,fém és műanyag fogaskerekek, csillagkerekek, bovdenek,szénkefék, damilfejek, berántó szerkezetek, vezeték szakadás, kuplung rugók,fékrendszerek, kuplungok,dugattyúk, gyűrűk, hengerek,gyertyák, védőpajzsok, szöghajtások, vágókések, szimeringek, tömszelencék, tűgörgők, stb.

Adatkezelés:
A webáruház használata során a Bulimoci Kft részére rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a  Bulimoci Kft alvállalkozója.(Pl.: GLS csomagküldő szolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. ( IP cím, látogatás időtartalma, stb.)

Ezen adatokat a Bulimoci Kft kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja ás a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez Cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a Cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A Cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének,és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A Cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Bulimoci Kft a megrendelés teljesítéséhez használ fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a Bulimoci Kft e-mail címén.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló
17/1999 (II.5) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Bulimoci Kft általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát.

Panaszkezelés rendje:

1: Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, vagy email címen, vagy levél útján közölheti.

2: A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolatát átadja a vásárlónak.

3: Az írásbeli panaszt a szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az Ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

4: Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával Hatósági vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.

5: Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a Békéltető Testületi eljárást.

6: Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

A Magyarországi Békéltető Testületek listája itt található: http://www.bekeltetes.hu/index.php
 
7: A Békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A Békéltető Testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A Békéltető testület a Fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
8: Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a Fővárosi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület Illetékes.
9: Szolgáltatót a Békéltető Testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.  Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a Békéltető Testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított Személy részvételét biztosítani. Amennyiben a Vállalkozás Székhelye vagy Telephelye nem a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti Megyébe van bejegyezve, a Vállalkozás együttműködési kötelezettsége a Fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
 
Jogi nyilatkozat:

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák,írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvény könyvről 1959. évi IV. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.
Ennek megfelelően a honlapunkon megjelenő adatokat,dokumentumokat, információkat, képeket, ábrákat, és grafikákat a saját személyes használattól eltérő célra kizárólag a Bulimoci Kft előzetes írásbeli engedélye alapján lehet bármilyen formában felhasználni, kinyomtatni, reprodukálni, terjeszteni, tárolni és átruházni.
A Bulimoci Kft jogosult a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak  és alkalmazandók.
Az Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelés és annak elfogadás, visszaigazolása esetében a régi- változást megelőző- ár érvényes és kerül felszámításra.

TELEFONON NEM ÁLL MÓDUNKBAN RENDELÉST FELVENNI. KÉRJÜK A KOSÁRBA RAKOM IKONRA KATTINTVA ÉS A MEGRENDELŐ ŰRLAP KITÖLTÉSÉVEL ADJA LE A MEGRENDELÉST.
KÖSZÖNJÜK A MEGÉRTÉSÉT.

TELEPHELYÜNKÖN NEM ÁLL MÓDUNKBAN SZEMÉLYES KISZOLGÁLÁSRA.
MERT WEBÁRUHÁZKÉNT MŰKÖDÜNK.


Üzemeltető: Bulimoci Kft.
4150 Püspökladány, Erdő u. 2/1.
Adószám: 14307458-2-09
email: jonas@bulimoci.hu
Telefon: Hétfőtől- Péntekig: 10-17 óráig
06-30/2-49-44-06
06-20/9-172-521
© mmdes.hu
[ admin ]
Top